keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Hei! Minun päiväni tänään.

Mette kirjottaa tänään jippii!

IHAN EKAKSI KYSYN:MITEN VOIN LAITTAA KUVIA TÄHÄN KUN ITE EN SAA VAIKKA HALUUN. VOIKO JOKU AUTTAA MINUA SIINÄ.
MUTTA EI SEN ENEMPÄÄ SITÄ.
                         
                                           KESKIVIKKO ELI TÄNÄÄN:
Minä heräsin aamulla kuten kaikki. Siten menin syömään aamupalaa koska koulu alkaa 7.45. Sitten menin kouluun. Koulussa oli kiva päivä paitsi että satoi kaatamalla. Kun tulin kotiin tein suomen tehtäviä ja kohta teen italian tehtäviä. Sitten me syötiin. Sitten minä katoin youtubea. Nyt minä vaan olen ja alan koristella ja tekeään kortteja.  HEIPPAAAAAAA.   Ps: tos on yksi hyvä biisi.

6 kommenttia:

  1. Moi Mette, mä voisin neuvoa miten saat kuvat tänne blogspottiin. Laitan illalla uuden viestin . Terkkuja täältä Kaikilta, Lauralta Maijalta ja Tonilta ja multa. Sini

    VastaaPoista
  2. Eli kun oot kirjoittamassa tekstiä niin siinä tekstialueen yläpuolella on sellainen pieni valokuva valkoisessa kehyksessä. Sitä kun painat niin aukeaa sivu jossa voit lisätä kuvia.
    Valitse ensin "valitse tiedostot" sieltä pääset hakemaan kuvat koneelta. , lopuksi vielä "lisää valitut" niin kuvat tallentuvat tekstikenttään.
    Jos haluat muuttaa kuvien kokoa niin sen teet näin:
    1. Kosketa kuvaa kerran kun se on siinä tekstialueella. Niin että kuva aktivoituu.
    2. Kuvan yläpuolelle tulee vaihtoehdot josta voit valita miten ison kuvasta haluatt ja mihin kohtaan sen haluat sijottaa.
    Kivoja kirjoitushetkiä Mette!
    Terv. Sini
    Ps Carita ja Santtu lähettää terkkuja!

    VastaaPoista
  3. Moi

    Mette onko ikävä minulla oniin ikävä
    terveisin laura

    VastaaPoista
  4. Mitä kuuluu minulle kuuluu hyvää

    T:laura

    VastaaPoista
  5. Hyvää kuuluu Laura, mitä sinne kuuluu

    VastaaPoista