tiistai 8. syyskuuta 2015

hippatirallaa hei

Moikka!

Olen täällä taas on ollut kiirettä nyt niin en ole ehtinyt kirjoittaa mitään.
Minä ole näytellyt VIULUNSOITTAJA KATOLLA näytelmässä niin on ollut kiire.....nyt olen taas täällä.

Olen kesäloman alussa muuttanut Helsinkiin joten nyt asun seiwllä tai täällä miten sen nyt vois kirjoittaa.Olen nyt uudessa koulussa oolen siis olllut jo aika kauan.Minulla on täällä paljon ystäviä niin ei ole yksinäistä.On täällä kyllä jotain erillasita mutta ei paljon erillasita.
Minä ja paras ystäväni tehdäään ehkä youtube kanava josta näette sitten sieltä minkälainen olen oikeasti.

haluan kertoa itsestäni jos et tunne minua vielä.
Olen:

-11 vuotias
-tyttö
-tykkään eläimistä,näyttelemisestä,uimisesta ja ilosena olemisesta.
Kirjoitan/Kerron ehkä videossani enemmän oten heippaaaaa

1 kommentti:

  1. Viulunsoittaja on jo loppunut kun kirjoitan tämän kommentin se on loppunut jo ennen koulun alkua :( en olisi halunnut lopettaa sitä mutta kyllä esityksiä tulee ja menee aijon kirjoittaa kohta taas toivottavasti olette jaksaneet lukea minun kirjoituksia heippaa :)

    VastaaPoista