lauantai 21. toukokuuta 2016

Ilmoitus asiaa sekä pahoitteluita

Hei vain siellä ruudun toisella puolella. Toisaalta en ole varma onko enää ketään siellä ruudun toisella puolella, mutta sitä minä en päätä onko vai eikö ole. Tämän päivän aiheena on vain nämä pikaiset asiat jotka haluan ilmoittaa. Elikkäs ensitekiöikseen on tämä tuttu anteeksipyyntö hommeliini, sillä en  ole joutanut kirjoittamaan päiviäni tänne kun minulla on ollu koulu. Olen siis todellakin pahoillani siitä että en ole kirjoittanut, mutta asiasta toiseen enään 2 viikkoa kouluaja vapaus koulusta on kesäloman ajaksi, jonka lomalla uidessa ihanan viileässä vedessä helteisellä säällä serkujen ja kamujen kanssa, synttäreitä lukuun ottamatta sekä sitä pientä jännitystä siirtoa 6 jolloin ollaan sitten koulun kingejä. Kesälomallani olen vain rennosti ja noh.......vietän aikaani mummolassa (suurimman osan ainakin). Tällä kesälomalla minä ajattelin kuitenkin kirjoittaa minun pävistäni tänne blogiin.


Näkemisiin!!!

1 kommentti: