torstai 25. syyskuuta 2014

5 päivä italiassa

Heippa!
Ihmettelette varmaan miksi en tehnyt tätä eilen.Tässä on syy.Minun iskä lähti pelaamaan jääkiekko peloin.Iskä otti myös tämän ipadin jolla minä kirjotan blogia.Kun minä koitin kännykällä kirjoittaa tätä asiaa niin minä en nähnyt tekstiä.Mut joo ei se mitään.
PS:oikeasti oisin ollu jo kuudetta päivää italiassa koska jos lähtö otetaan.Mutta minä en ota lähtöä minä otan nämä kokonaiset päivät.Ja minä vielä muistutan että tämä oli eilinen päivä.

                                 Eilinen päivä:
Eli minä heräsin aamulla.sitten minä menin pelaamaan hay day:tä.
Sitten minä menin pelaamaan xboxia.Sen jälkeen menin tekemään lettuja iskän kanssa.Ja meidän oli pakko sulkea toi meidän keittiön ovi koska keittiö oli höyryssä tai savussa ihan miten vaan.Minä ja iskä jäätiin
 keittiöön koska pitihän ne letut tehä loppuun ja muutenkin me tuuletettiin samalla.
No sitten kun olimme syöneet sen lettukasan minkä minä tein isän kanssa mut suurin osa itse.
Sen jälkeen iskä lähti sinne peliin tai ekaks se kävi treeneissä mut ne meni suoraan peliin.
Kin minä,äiti ja rasmus oltiin kotona niin Rasmus pelasi xboxii  ja kännykkää.Minä ja Eemil leikittiin vähän aikaa piilosta.Sen jälkeen minä ja eemilmentiin alakertaan katsomaan mitä rasmus pelaa.Sen  jälkeen oli ruokaaika.Meillä oli ruuaksi kahta eri pizzaa.Minä otin molemmista pitsoista kaksi.Sen jälkeen minä ja eemin suuniteltiin leikillä kosta rasmukselle kun se on lukinnut minut ja eemilin mun huoneeseen kaks kertaa.Sen homman jälkeen rasmus meni pelaamaan taas kerran.Minä ja eemil katsottiin kun rasse pelasi koska meillä oli tylsää.Sen jälkeen eli illalla oli ruokaaika.Silloin meillä oli ruuoksi ranskalaisia,pihviä jota eemil ei ottanut ja minun tekemää valkosipuludippiä.
Ruuon jälkeen eemil valitsi kyllä elokuvan mut me katsottiin elokuva  loppuun ja mentiin nukkumaan.



Kiitos kun luit ja heippa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti