maanantai 22. syyskuuta 2014

Lähtö ja pari päivää italiassa

Moi!


Teen tämän jutun jälkikäteen koska en ollut vielä aloittanut blogia.
                  21syyskuuta                Lähtöpäivä:
Kun heräsimme aamulla me söimme aamupalaa ja katsoimme tv:tä .päivällä me valmistauduttiin jo lähtöön ettei yöllä tarvitsisi alkaa laittaa vaatteita.Illalla me katsottiin vähän aikaa tv:tä ja mentiin nukkumaan että jaksaisimme yöllä herätä.yöllä kun äiti tuli herättäämään minut ja minun veljeni ison ja pikkuveljen me odottelimme  vaaria me istuttiin sohvalla.kun vaari tuli hakemaan meitä niin me laitettiin laukut autoon ja kassit minä pidin baby diitä sylissäni koko automatkan.kun pääsimme perille lentokentälle me mennimme hakelaan liput ja sen jälkeen me mentiin viemään matkalaukut.Kun olimme vieneet matkalaukutme mentiin turvatarkastukseen joka meni hyvin.Meillä
oli vain pari askelta meidän terminaaliin turvatarkastuksesta.Äiti kävi ostamassa terminnaalin läheisetstä kahvilasta meille juomaa.Kun pääsimme koneeseen me odottelimmelle muita matkustajia.Kun lähdimme lentoon niin minulta luikkiutuivat korvat.Minä,eemil,äiti ja rasse nukuimme vähän aikaakoneessa kun olimme väsyneitä.Me saimme koneessa ruuoksi sellaista lämmintä ruisleipää jossa valissä oli emmentaali juustoa ja kinkkua.Kun olimme laskeuduttu maahan me mentiin toiseen päähän jossa toinen terminaali oli.Meillä oli aika kiire meillä oli kymmenen minuuttia aikaa mennä terminaaliin.Se lentokenttä oli tosi iso ja meillä oli kuuma.Kun pääsimme sinne terminaaliin mentiin bussilla pieneen lentokoneeseen.kun kone lähti liikkeelle minulla lukkiutuivat taas korvat.kun  olimme laskeutuneet  mahhan iskä oli meitä vastassa lentokentällä.Haimme äidin kanssa laukut ja mennimme iskän luokse.sitten me lähdettiin uuteen kotiin joka on tosi iso.Me emme tehty hirveästi mitään kun tulimme tänne kotiin me käytiin vain kaupassa ja purkasimme laukkuja.Kin oli yö me mentiin nukkumaan.
               22 syyskuuta                    Toinen päivä italiassa:
Kun heräsin minä menin aamu palalle.Aamupalan jälkeen minä menin tekemään

kouluhommia.Kouluhommien jälkeen minä oleskelin vain.Päivällä minä,rasmus  ja eemil pelattiin heidän huoneessa hyllypalloa joka oli kivaa.Sen jälkeen minä menin syömään.Illalla minä vain oleskelin katsoin leffaa ja sen sellaista.Sitten menin nukkumaan klo 9.
                                        23syyskuuta eli tänään:
Minä heräsin ja juttelin whatsappissa.sen jälkeen minä menin syömään aamupalaa.Taas sen jälkeen minä menin tekemään tätä blogi juttua .ja tämän jälkeen minä menen tekemään koulu juttuja.Mutta enempää minä en tiedä kirjoitan illalla sitten lisää tästä päivästä.
                       

4 kommenttia:

  1. Pahoittelen kirjoitusvirheitä .Minä kirjoitin liian nopeasti niin en tajunnut virheitä toivottavasti saisitte edes jotain selvää tekstistä

    VastaaPoista
  2. Kyllä saa hyvin selvää, älä sitä murehdi <3

    VastaaPoista