perjantai 26. syyskuuta 2014

perjantai italiassa

Heipat sinne!
Ihan ekaksi minä heräsin aamulla.Jonka jälkeen minä menin pelaamaan hay day:tä.Sen jälkeen minä menin pelaamaan xboxii.Sen jälkeen minä aloin tekemään koulutehtäviä.Koulutehtävien jälkeen me mentiin kaupungille jossa me käytiin hiirenloukussa syömässä.Hiirenloukussa oli isot ateriat ja tosi hyvää ruokaa.Ateriassa tuli myös mehu joka oli vitaminii hedelmämehu se oli sellaisessa kätevässä pullossa.En tarkoita mitään sellaista kun mehupulloa enkä sellaista trip-mehussa olevaa purkkia tarkoitan vähän niinkun mehukatin se eväsjuoma mut isompi ja et siinä oli pilli.Ateriassa tuli myös karkkipussi.Ja siihen hampurilais ateriaan jossa oli ranskalaiset ja salaatti tuli myös tavallinen majoneesi ja ketsuppi.Kun tulimme syömästä me mentiin kävelykadulle jossa oli kauppoja ihan hirveesti.Me mentiin sellaiseen kauppaan jonka alakerrassa on lelukauppa ja yläkerrassa keittiö ja kokkaamiseen liittyvää.Minä otin lelukaupasta sellaisen jutun jolla tehään vähän niinkuin kumulenskuista käsikoru tai sellaisia.Rasmus ja Eemil otti pokemon jutskan.Sen jälkeen me mentiin ruokakauppaan jossa me ostettiin tietenkin ruokaa ja vähän herkkuja kun oli alessa.Kun tulimme kotiin minä laitoin sellaiset mehupötköt jotka piti laittaa pakasteeseen niin niistä tulee mehujäitä.Niissä oli kolmea eri makua:sitruuna,mansikka ja joku jota en nyt muista.Sen jutun jälkeen menin juttelemaan whatsappiin.Sen jälkeen minä aloin yrittää tehä nitä koruja jotka aikasemmin kerroin.Mut en osannut.Minä halusin sen koska kaikki mun kaverit ja kaverin kaverit tekevät niitä.Mutta  en ainoastaan niitten takia koska minä halusin sellaisen jutun jolla tehään niitä koruja/avaimenperiä tai sormuksia ihan mitä nyt voi tehdä.sitten aloin kirjoittamaan tätä kun en enää jaksanut tehdä sitä korua koko ajan uudestaa.Minä kysyn iskältä apua kun se tulee harkoista jos se osaa auttaa.Mutta nyt minulla ei ole mitään sanottavaa joten:

Heippa ja kiitos kun luit.

1 kommentti: