keskiviikko 24. syyskuuta 2014

kolmas päivä italiassa

Heippatirallaan hei!
Tämä asia tulee nyt tällä kertaa iltapäivällä.
Joten siksi tässä ei tule vielä ilta asiota.
                                         Kolmas päivä täällä italiassa:
Eli tänään kun minä heräsin minä menin aamupalalle.Aamupalan jälkeen minä menin opiskelemaan suomen koulutehtäviä koska minä en ole vielä mennyt täällä italiassa kouluun.Mutta kuitenkin minä opiskelen suomea vaikka minä menisin italian kouluun.Jos jotkut eivät tieneet niin minä olen suomesta mutta olen nytten koko talven italiassa.Mutta luulen että te tiedätte sen jo.Koulu hommien jälkeen  minä,iskä,eemil ja rasse mentiin leikkikentälle hakemaan raitista ilmaa.Sen jälkeen me alettiin lähteä kävelemään kohti kotia mutta kävimme matkalla kaupassa hakemassa juotavaa.Täällä on tosi lämmin.Kun pääsimme kotiin niim Eemil alkoi katsoa leffaa.Me syötiin samalla ruokaa kun katsoimme sitä elokuvaa.Ruuan jälkeen minä katsoin elokuvan loppuun muitten kanssa ja sitten minä aloin kirjoittamaan tätä blogia.Minä menen kohta pelaamaan poikien kanssa hyllypalloa.Minä olen poikien kanssa sen takia koska minulla ei ole siskoa.Ja muutenkin niitten kanssa on kivaa olla hyllypalloa.
Nyt minulla ei ole  mitään sanottavaa tai kirjoitettavaa,joten kiitos kun luit tämän tekstin!
Heippa!huomenna tai illalla tulee uusi teksti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti