tiistai 23. syyskuuta 2014

Jatkoa päivästä

Heippa!
Eli tämä on nyt jatkoa tämän päiväisestä päivästä kun olin kirjoittanut siinä edelisessä blogissa.
Pajoittelen myös että minä en kirjoita kokopäivästä koska teen tämän näin aikaisin illasta.Ja jos ette tienneet niin italiassa kello on tuntia myöhemmin.


                    Tänään 23syyskuuta jatkoa:
Kun olin aamulla tehnyt koulu jutut me olimme kotona vähän aikaa kunnes me lähdettiin kaupunkiin.
Kaupungissa me kiertelimme kauppoja.Me käytiin ostamassa samalla jäätelöä minä otin suklaarouhejäätelöä ja muut otti suklaajäätelöä mutta iskä ja äiti eivät ottaneet jäätelöä.Sitten kun olimme syöneet jäätelöt me käveltiin lelukauppaan koska Eemil halusi sinne.Kun tulimme lelukaupasta me lähdettiin autolle.Sen jälkeen iskä ja äiti kävivät kaupassa ja me muut odotettiin autossa.Kun me päästiin kotiin nii minä menin keittiöön juomaan.Sen jälkeen minä,eemil ja rasmus alettiin pelaamaan taas kerran hyllypalloa.Hyllypallon jälkeen minä menin vähäksi aikaa pelaamaan xboxia.sitten menin syömään ja aloin kirjoittamaan tätä blogia.Mutta nyt en tiedä mitä minä teen.

Heippa!huomenna tulee uusi blogi kirjotus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti