keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Ilta italiassa

Heppa taas!    Tämä on ilta viime blogista joka on 3päivää italiassa.Mutta olen täällä koko talven.Mutta olen ollut täällä niinkuin kolme varsinaista päivää jos ennota lähtöä jolloin oisin ollut neljä päivää.Huom:tässä on myös vähän tapahtumia siitä viime blogi kirjoituksen jälkeen.
                                   Minä viime blogi kirjoituksen jälkeen:
Minä menin  blogi kirjoituksen jälkeen vannaan.Sen jälkeen minä menin leikkimään hyllypalloa poikien kanssa.Kun minä alakerrassa niin rasse ja eemil huijasi minut ylös ja lukitsi minutnomaan huoneeseen eikä minulla ollut aivainta.Mutta onneks se oli leikkiä ja avasi sitten minun huoneen oven.Sitten minä menin pelaamaan vähäksi aikaa xboxii.Sen jälkeen Eemil halusi mennä katsomaan siihen elokuvaa.Kun elokuva oli suunnilleen puolessa välissä minä menin syömään pizzaa.Sitten aloin kirjoittamaan tätä tekstiä.


Mutta heippa ja kiitos kun luit huomenna tulee uusi teksti tai mitä nyt tätä kutsutaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti